Vrije Vogel! - Reisverslagen van Rick Bruins - WaarBenJij.nu Vrije Vogel! - Reisverslagen van Rick Bruins - WaarBenJij.nu

Vrije Vogel!

hallo iedereen

Mijn naam is Rick Bruins en ik 21 jaar en ik kom uit het kleine dorpje Klazienaveen dat in Drenthe ligt en ik ga over 3 uurtjes weg bij de koeien en op weg naar schiphol:D Dan begint de echte reis op weg naar Australië samen met twee goede vrienden. Achter de kangoeroes aan:P Als we daar zijn aan gekomen zijn we van plan om eerst een auto te kopen en daarmee groten delen van Australië door te trekken en Naar twee maanden zijn we van plan om Nieuw-Zeeland te bekijken maar dat zien we dan wel :P eerst Australië

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2012

Hoi!

17 Januari 2012

wat gedaan in New Zealand

05 Januari 2012

Nieuw Zeeland

29 December 2011

Waar zit ik nu?

08 December 2011

Wat is er nu weer gebeurt
Rick

hallo iedereen Mijn naam is Rick Bruins en ik 21 jaar en ik kom uit het kleine dorpje Klazienaveen dat in Drenthe ligt en ik ga over 3 uurtjes weg bij de koeien en op weg naar schiphol:D Dan begint de echte reis op weg naar Australië samen met twee goede vrienden. Achter de kangoeroes aan:P Als we daar zijn aan gekomen zijn we van plan om eerst een auto te kopen en daarmee groten delen van Australië door te trekken en Naar twee maanden zijn we van plan om Nieuw-Zeeland te bekijken maar dat zien we dan wel :P eerst Australië

Actief sinds 26 Okt. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 15062

Voorgaande reizen:

02 November 2011 - 30 November -0001

Vrije Vogel!

Landen bezocht: