Wat is er nu weer gebeurt - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Rick Bruins - WaarBenJij.nu Wat is er nu weer gebeurt - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Rick Bruins - WaarBenJij.nu

Wat is er nu weer gebeurt

Door: rickbruins

Blijf op de hoogte en volg Rick

08 December 2011 | Australië, Alice Springs

Hallo allemaal

Wat is er nu weer gebeurt met ons, nou waar zal ik is beginnen we zijn 5 dagen geleden eindelijk aangekomen in alice springs naar een rit van 28 uur achter elkaar. Wat echt vrij vermoeiend was want we moesten uitkijken voor kangoeroes en koeien of zels kamelen:P die we bijna voor de auto hebben gekregen:P Toen we eindelijk waren aangekomen in alice springs hebben we een hostel gezocht en hebben we lekker geslapen maar de volgende morgen kwamen we er achter dat ze hadden ingebroken in onze bus en dat peter zun backpack met kleding gestolen was, wat natuurlijk echt heel klote is maar gelukkig vonden we nog wel wat van zijn kleren terug in de rivier. Daarna zijn we eerst naar de politie gegaan en zijn we weer verder op weg gegaan naar de uluru (ayers rock) wat echt super mooi was:D maar toen we verder wouden rijden ging ons bus kapot en moesten we 200 km terug worden gesleept door een vrachtwagen wat ons 880 dollar gekost heeft :( dus nu zijn weer in alice springs en moeten we 5 dagen wachten tot onze bus gemaakt is groeten rick bye bye

• 08 December 2011 - 07:51

Tiny Bruins:

hoi ja het loopt jullie echt tegen Kan die auto wel weer klaar ? Wat is er stuk aan ?
    groetjes Ma

• 08 December 2011 - 07:51

Tiny Bruins:

groetjes Ma

• 08 December 2011 - 11:38

Niels Bruins:

Zoals ik altijd zeg: Shit happens All the Time!

• 08 December 2011 - 12:20

Harm:

Dat is k.t maar door tegenslag word men sterk.
    Zijn er vragen over de bus,brand los als ik een tip kan geven graag.
    Verder veel plezier groeten aan je maatjes.

Groet Harm en Lia

• 08 December 2011 - 13:16

Marjan Tempels:

oei dat klinkt nie best,maar het is nooit zo donker of het wordt wel weer licht.
    Houd de moed erin!!
    Groetjes Marjan

• 09 December 2011 - 18:54

Roef En Dea:

goeie dag jongens das zwaar kloten bus stuk ingebroken dat zijn dingen waar je niet op zit te wachten ondanks alles nog heel veel plezier met elkaar en nog een goede reis verder groetjes

• 10 December 2011 - 08:41

Rick Bruins:

hallo

ma: wat er allemaal stuk aan is weet ik niet precies ik weet alleen dat we niet meer konden schakelen en dat alles in het deshboard het niet meer deed:S maar voor de rest gaat het wel prima we kunnen niet klagen met 36 graden:P haha en jah niels shit happens:P

harm: jah dat klopt na elke tegenslag die we hebben gehad is elke keer wel weer wat leuks gebeurt en ik denk dat jij ons bus zo had kunnen maken want het is een kia pregio:P maar het probleem begon allemaal toen de sensor voor de snelheidsmeter kapot ging en daardoor zijn wij volgens mij veel olie verloren en daardoor is de koppelingsbak kapot gegaan. ik weet niet of dat kan?

marjan: jah we houden de moed er stevig in hoor!:P en het weer hier is prachtig en de mensen super aardig behalve de aboriginals die stinken een uur in de wind en schreeuwen als apen :P echt apart

roef en dea: hey nee we zaten er eigenlijk niet op te wachten maar die dingen gebeuren. maar helpt me pa je nog wel een beetje mee met vegen? en verder alles nog goed met emiel en mirella en de hond natuurlijk ahah:P?

groentjes bye bye

• 10 December 2011 - 13:31

Marjan Hempen:

hey rick, hoe is het met jou, lukt het nog een beetje met elkaar. Die aboriginals douchen zich niet, en jullie dan, kunnen jullie overal wel douchen? Zonde he van de auto, maar tis zo weer maandag, kun je weer verder. Doe voorzichtig en veel plezier. groetjes marjan

• 10 December 2011 - 16:19

Roef:

rick jongen je vader is een goede veger wij zullen hem vaker vragen of hij ons wil helpen vanmorgen zaterdag had hij het zweet op het hoofd staan van het vegen ha ha nog een stukje voetbal Feijenoord heeft gewonnen van psv met 2-0 goed he met ons gaat alles goed zeer handje gehad maar dat was allemaal goed groeten aan peter en ricardo groeten ook van dea aju paraplu.

• 12 December 2011 - 20:17

Lena:

hey

zo te lezen maken jullie heel wat mee daar.
    je kunt in ieder geval niet zeggen dat het geen avontuur is:P

ik wens jullie daar nog veel plezier, en doe voorzichtig he ;)

Xx Lena

• 29 December 2011 - 03:51

Rick Bruins:

hey lena jah je kunt wel zeggen dat het een heel avontuur is haaha:P bedankt voor je reactie en groetjes daar

Rick

hallo iedereen Mijn naam is Rick Bruins en ik 21 jaar en ik kom uit het kleine dorpje Klazienaveen dat in Drenthe ligt en ik ga over 3 uurtjes weg bij de koeien en op weg naar schiphol:D Dan begint de echte reis op weg naar Australië samen met twee goede vrienden. Achter de kangoeroes aan:P Als we daar zijn aan gekomen zijn we van plan om eerst een auto te kopen en daarmee groten delen van Australië door te trekken en Naar twee maanden zijn we van plan om Nieuw-Zeeland te bekijken maar dat zien we dan wel :P eerst Australië

Actief sinds 26 Okt. 2011