Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rick Bruins - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rick Bruins - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland

Door: rickbruins

Blijf op de hoogte en volg Rick

05 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

hallo

Ik ben 3 januari na een zware nacht op het vliegveld aangekomen in nieuw zeeland en ben daarna gelijk met de bus naar auckland gereden en een hostel geboekt en de kiwi express:P Kiwi express houd in dat ik 22 dagen met een bus door heel nieuw zeeland kan reizen en door de kiwi express krijg ik op heel veel dingen ook nog is korting wat wel handig is:P op 4 januari ben ik s'morgens al heel vroeg naar het noorden afgereisd met de bus naar een plaats dat heet Paihia- bay of islands en daar heb ik een canadees en een engelse meid en een ier ontmoet waar ik samen mee ben wezen ski diven vanaf 16000 feet! wohooe en dat was echt heel vet om met een snelheid van 250 km per uur naar beneden te vallen:P om daarna even bij te komen van adrenaline zijn we wezen bbq'en en in een pub belandt wat echt gezellig was maar de volgende morgen moest ik alweer vroeg de bus pakken om weer richting auckland te gaan om morgen vroeg weer verder te reizen naar Hot water beach foto's komen later wel ff groetjes rick

  • 05 Januari 2012 - 08:10

    Otto:

    Als ik het goed begrijp zit jij nu alleen in New Zeeland????
    wat een onderneming Rick dat ski diven zo vrij als een vogel
    Horen wel wat er weer gebeuren gaat
    Gr Otto Lena

  • 05 Januari 2012 - 16:35

    Tiny Bruins:

    hoi kerel ben blij dat ik het niet heb geweten van dat ski diven hahaha Maar jammer dat je nu alleen moet verder reisen Hopelijk word de auto snel verkocht en dan kunnen Peter en Ricardo ook weer verder of ze blijven langer als ze werk hebben gevonden
    groetjes ma

  • 05 Januari 2012 - 21:23

    Mark:

    Rick!

    Dat is wel ideaal met die Kiwi express, korting en je kunt overal naar toe reizen. Verder is het echt vet dat je bent wezen :D ski diven. Ik kan niet wachten op de volgende foto's. Nog heel veel plezier daar in Nieuw-Zeeland.

    Groetjes Mark

  • 05 Januari 2012 - 22:49

    Peter:

    goed bezig rick;)
    wat meiden ontmoet:P
    Wij zijn nu in Griffith, we hebben wel al 30 boerderijen langsgereden, maar ze hebben allemaal al werkers, nu zijn we naar uitzendbureaus geweest, die gaan kijken of ze werk hebben.
    1 man wist een boer die deze week gaat beginnen met oranges plukken.. dus dat gaan we dan maar doen
    Succes op New zealand!
    Peter.

  • 06 Januari 2012 - 22:42

    Niels Bruins:

    jow,

    vet man dat lijkt mij ook echt leuk om te skydiven,
    ik heb net gerodeld xD mjja ga zo pitten moet morgen
    om half 8 beginnen. mijn auto zat vandaag meer dan een
    anderhalve meter onder het sneeuw. pff met er 2 uur mee
    bezig geweest om dat ding uit te scheppen hahah

    hf

  • 08 Januari 2012 - 19:09

    ROEF:

    dag rick na eens wat navragen bij je ouders heb ik begrepen dat je nu alleen in new zeeland bent. nou zo te lezen gaat dat ook weer prima dat ski diven is weer echt iets voor jou die grote vrijheid in de lucht en dan met zo,n snelheid naar beneden niets voor mij hoor. wij wensen je nog een goede reis verder groeten roef en dea

  • 08 Januari 2012 - 19:09

    ROEF:

    dag rick na eens wat navragen bij je ouders heb ik begrepen dat je nu alleen in new zeeland bent. nou zo te lezen gaat dat ook weer prima dat ski diven is weer echt iets voor jou die grote vrijheid in de lucht en dan met zo,n snelheid naar beneden niets voor mij hoor. wij wensen je nog een goede reis verder groeten roef en dea

  • 08 Januari 2012 - 19:12

    Roef:

    nou twee keer het zelfde da,s weer wat voor mij roef

  • 08 Januari 2012 - 19:12

    Roef:

    nou twee keer het zelfde da,s weer wat voor mij roef

  • 09 Januari 2012 - 11:51

    Marjan Tempels:

    Hey Rick,
    Jij bent zeker niet bang uitgevallen zeg!
    Ben blij dat je daar niet alleen rondreisd,zat me al zorgen te maken.
    Maar goed zo te lezen ben je in goed gezelschap en vermaak je je prima.
    ik wens je veel plezier en doe voorzichtig
    Gr Marjan

  • 13 Januari 2012 - 12:54

    Fido-dido:

    Rick Meastro !!!

    Hoe is die jongen hier gaat het goed daar ook zo te zien :P
    Adinda en ik missen je ;) veel plezier .
    alleen verder gegaan zie ik wel weer haha.
    Dat kan ook maar 1 iemand :p
    ik blijf je volgen goeie reis !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

hallo iedereen Mijn naam is Rick Bruins en ik 21 jaar en ik kom uit het kleine dorpje Klazienaveen dat in Drenthe ligt en ik ga over 3 uurtjes weg bij de koeien en op weg naar schiphol:D Dan begint de echte reis op weg naar Australië samen met twee goede vrienden. Achter de kangoeroes aan:P Als we daar zijn aan gekomen zijn we van plan om eerst een auto te kopen en daarmee groten delen van Australië door te trekken en Naar twee maanden zijn we van plan om Nieuw-Zeeland te bekijken maar dat zien we dan wel :P eerst Australië

Actief sinds 26 Okt. 2011
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 15062

Voorgaande reizen:

02 November 2011 - 30 November -0001

Vrije Vogel!

Landen bezocht: