wat gedaan tot nu toe - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Rick Bruins - WaarBenJij.nu wat gedaan tot nu toe - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Rick Bruins - WaarBenJij.nu

wat gedaan tot nu toe

Door: rickbruins

Blijf op de hoogte en volg Rick

22 November 2011 | Australië, Airlie Beach

hallo

wat heb ik de afgelopen tijd nou allemaal uitgespookt nou waar zal ik beginnen we zijn vertroken uit brisbane richting byron bay en hebben daar onze eerste duik kunnen maken in de zee:D en dat was natuurlijk lekker verfrissend daarna zijn we door gereden richting rainbow beach en hebben daar 3 dagen lekker aan het strand geslapen en overdag lekker op het strand gelegen:P toen zijn we vertroken naar harvey bay en hebben daar een hostel gepakt en de volgende dag met een veerboot naar Fraser Islands vertroken en daar met een grote bus door het regenwoud gereden en dat was zeer gezellig en zeer hobbelig:P we hebben daar later op de dag met een klein vliegtuigje het hele eiland over gevlogen en 's avond weer terug gekeert naar de veerboot en zijn die nacht weer verder gereden richting Bundaberg en daar geslapen om de volgende dag weer door te rijden naar airlie beach waar ik momenteel nog zit:P en wat hebben we hier nou allemaal al weer uitgespookt:P dat zal je is ff vertellen we hebben een 2 daagse zeiltocht geboekt met snorkelen er bij en dat was echt super gewelig:D en morgen gaan we richting magnetic islands maar daar vertel later wel weer over groeten bye bye

  • 22 November 2011 - 08:03

    Tiny Bruins:

    hoi Rick ik lees wel dat jullie het helemaal top hebben en heel veel zien Het slapen in de bus valt een beetje tegen? erg krap. Al veel reisgenoten ontmoet. Hoeveel km hebben jullie nu al gereden het zullen er wel al heel veel zijn denk maar zo .Leuke foto's
    en ben benieuwd naar het volgend verhaal
    groetjes pa en ma

  • 22 November 2011 - 11:03

    ROEF EN DEA:

    goeie dag kerel zo te zien vermaken jullie je wel slapen in de bus is denk ik wel wat krabjes maar geeft niet als het maar slaapt. zie .nog geen mooie meiden komen denk ik ook nog wel. leuke foto,s nog veel reisplezier met je reisgenoten peter en ricardo groetjes reof en dea

  • 22 November 2011 - 15:37

    Tiny Bruins:

    hoi Rick heb eens gekeken jullie hebben zeker wel al 1300 km gereden Het eiland is prachtig waar jullie nu naar toegaan Kapitein Cook is daar ook geweest
    kijk wel uit voor alle wilde dieren
    groetjes

  • 22 November 2011 - 17:42

    Harm:

    Mooi man,nog even over de bus. Een KIA Pregio diezel in Nederland heeft twee motor luiken
    onder de zittings, rechs een grote en lings een kleine.Daar onder zit de peilstok.
    Te veel olie is ook niet goed. De groeten aan je maatjes en veel plezier.
    Als er vraagen zijn meld je maar.
    Groetjes Harm.

  • 23 November 2011 - 10:29

    Marjan Tempels:

    Hey Rick, zo te zien aan de schitterende foto's vermaken jullie je prima,en werken ho maar! Dat doen wij wel in het mistige Nederland!
    Das toch genieten zeg daar op dat white sundays! werkelijk prachtig ik ben jaloers hoor! Net zo'n bounty strand.Daar horen toch ook mooie meiden bij???
    Jullie hebben gelijk dat je zo veel mogelijk wilt zien en beleven,daar ontbreekt het zeker niet aan.

    Groetjes Marjan

  • 23 November 2011 - 17:03

    Marjan Hempen:

    hey rick, hoe is het met jou, mooi foto's. Jullie bus lijkt van binnen op de foto wel netjes hoor, valt me niet tegen, dat voor mannen!!!!!!!!!!! Of had je de bus eerst even uitgemest? Ik hoor van peter dat het daar fantastisch is, dus geniet er nog maar even van. we volgen jullie alle drie. Doe kalm aan. groetjes marjan.

  • 23 November 2011 - 18:21

    Emiel En Mirella:

    eeeey kereltje!!!

    ik denk ik zal is ff kijken hoe het met m.n jagermeister vriend gaat!!!
    maar zo te zien is het allemaal dik veur mekaar he!!!
    mooie bus en op de foto´s te zien wat wat super mooi daar!!!
    én wel ff achter de vrouwen an daar he......
    ik wens jullie nog heel veel plezier en groetjes en je maatjes!!!
    oh jah met ajax gaat het ook geweldig!!!! ha ha ha....
    kalm an jonge...
    groetjes emiel en mirella

  • 24 November 2011 - 09:09

    Harry Schepers:

    hoi rick leuk jongen zo,n reis en dat met 2vrienden.
    het is een hele ervaring waar je je hele leven aan terug zal denken.
    ik hoorde dat het regen seizoen nu begint hoopt dat het mee valt voor jullie
    en kunnen jullie het nog een beetje worden met jullie 3?
    nou ik wens jou en peter en ricardo nog een fijne tijd
    gr harry

  • 24 November 2011 - 21:13

    Roelof En Tineke:

    nou super man we misten je al op johans verjaardag

  • 26 November 2011 - 14:20

    Fam. Tjoelker:

    Hoi Rick,
    Wat zie je er afgetraind uit. Tjonge, we schrikken ervan. Maar goed dat je vakantie hebt. Wat een ervaringen doen jullie op. Snorkelen is inderdaad fantastisch hè. Lisa en ik zeiden juist tegen elkaar dat we vonden dat het busje wel ruim was. Heel veel plezier verder.
    Groetjes...

  • 10 December 2011 - 09:08

    Rick Bruins:

    hallo allemaal beetje late reactie haha:P maar zit alweer een tijdje in de outback en heb bijna nooit geen internet tot me beschikking:P

    ma: het slapen in de bus valt voor mij wel mee ik ben niet zo heel groot jah haha alleen door de hitte ben je wel weer heel vroeg wakker. We hebben al heel wat reisgenoten ontmoet maar iedereen gaat al weer een kant op he:P Ik heb eerst wel een foto gemaakt van de km stand vanaf we de bus hadden gekocht maar daar heb ik nu weinig aan we hebben bijna half australie door gereden zonder dat die het meer deed:P maar jah groeten aan thuis

    roef en dea : heey die foto's van die meiden zal ik je in de nederland nog wel ff laten zien want anders word dat te erg voor op het internet he:P

    Harm : haha ja daar kwamen pas later achter dat die twee moter luiken had we konden eerst de peilstok al niet vinden haha en dachten wat krijgen we nou :P toen zijn we maar ff langs een garage gegaan. Ik heb nog wel een andere vraag voor koelvloeistof is gewoon water ook wel goed? of moeten we gewoon koelvloeistof kopen? groeten

    Marjan Tempels: er komen nog veel meer mooie foto's aan hoor:) en die whitsundays was echt een plaatje, net of het niet echt is maar echt super mooi en die meiden mag ik van mun ma niet op het internet zetten :P haha en groeten aan de familie

    Marjan Hempen: Ja de bus was eerst schoon maar als je hem nu weer bekijkt is het best wel een vieze bende:P want we kunnen onze martrassen ook niet uitwassen dus die stinken een uur in de wind :P en de groeten;)

    Emiel en Mirella: haha het komt hier zeker voor mekaar met alles :P we komen nog niks te kort maar de drank is een beetje duur he verder alles goed met de hond en de kippen? ojah ik vergeet bijna de vissen nog hah;P als ik er weer ben drinken we nog wel een shotje;) groeten

    Harry Schepers: hey harry alles gaat nog super hier en we zijn nog steeds met 3man samen dus het gaat nog goed:P het regen seizoen is begonnen jah maar het valt nog mee ene keer beetje regen andere keer gewoon een week lang 37graden en de groeten

    roelog en tineke: jah ik weet ik heb hem nog proberen te sms'n op zun verjaardag maar er is gewoon nergens bereik hier ;S groeten aan iedereen daarow

    fam. Tjoelker: afgetraind dat valt wel tegen:P en het word er hier niet veel beter van, veel te vaak vettig eten en weinig beweging he:P ahah en dus bus is wel ruim ja maar om er in te slapen met 3 man is eigenlijk net te klein:P groeten aan iedereen daar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

hallo iedereen Mijn naam is Rick Bruins en ik 21 jaar en ik kom uit het kleine dorpje Klazienaveen dat in Drenthe ligt en ik ga over 3 uurtjes weg bij de koeien en op weg naar schiphol:D Dan begint de echte reis op weg naar Australië samen met twee goede vrienden. Achter de kangoeroes aan:P Als we daar zijn aan gekomen zijn we van plan om eerst een auto te kopen en daarmee groten delen van Australië door te trekken en Naar twee maanden zijn we van plan om Nieuw-Zeeland te bekijken maar dat zien we dan wel :P eerst Australië

Actief sinds 26 Okt. 2011
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 15065

Voorgaande reizen:

02 November 2011 - 30 November -0001

Vrije Vogel!

Landen bezocht: