wat gedaan in New Zealand - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rick Bruins - WaarBenJij.nu wat gedaan in New Zealand - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rick Bruins - WaarBenJij.nu

wat gedaan in New Zealand

Door: rickbruins

Blijf op de hoogte en volg Rick

17 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

hallo

daar ben ik weer is naar een lange tijd maar ik heb nu ook genoeg te vertellen:P wat heb ik tot nu toe gedaan in New Zealand. Ik ben op 4 januari aangekomen en ben de volgende ochtend op 5 januari naar het noorden afreisd en ben daar aangekomen in een plaats dat heet Paihia bay of islands ik ben daar gelijk wezen sky diven wat echt super vet was:P naar de skydive ben ik wezen barbecuen en de volgende ochten ben ik weer terug gereisd naar Auckland om daar een nacht te overnachten en de volgende ochtend ben ik met de kiwi bus afreisd naar hot water beach waar ik de hele middag met iedereen van de bus ben wezen zwemmen om daarna een paar biertjes drinken bij onze super gafe lodge en om 's avonds tegen 11 uur zijn we met een schep in de hand met zun allen naar het strand gelopen om grote gaten de graven waar uit het niks in 1 keer heel erg warm water uit de grond komt zetten dat het net een hot pool is:P dus dat was wel cool. De volgende dag zijn we met zun allen naar Waitomo afgereisd om daar te gaan black water rafting wat ech super gaaf is want je gaat ongeveer 80 meter onder de grond en je moet eerst een beetje leren abseilen voordat je onder de grond gaat en als je eenmaal onder de grond bent zitten er overal glowwormpjes wat echt een schitterend gezicht is en daarna moet je twee watervallen beklimmen :P en 's avonds zijn we met elkaar naar een super gezellige locale pub gegaan, ook de enigste in die regio:P maar was super gezellig. De volgende ochtend zijn we afgereisd naar Rotorua wat eigenlijk een en al vulkaan is en vrezelijk stinkt naar verrot ei. Ik heb daar alleen een beetje in die hot water pools gelegen met een paar anderen om weer bij te komen van een flinke kater:P De volgende dag ben ik weer verder gereisd naar Taupa waar ik twee nachten met de rest ben wezen overnachten en beetje lopen relaxen. Naar die twee nachten ben ik afreisd naar River valley om daar te gaan Wild water rafting wat echt super gaaf was en 's avond ben ik met de groep wezen barbecuen. En de volgende ochtend zijn we wezen hiken dicht bij Mount Doom wat je misschien wel kent van Lord of de Rings:P en daarna zijn we alweer weer verder afreisd naar wellington, wat de hoofdstad is van New Zealand en om via daar de ferry te pakken naar de zuid eiland van New Zealand eenmaal aangekomen daar ben ik met de bus afgereisd naar kaiteriteri wat echt een super prachtig gebied is. En de volgende ochten ben ik alweer door gereisd naar westport en daar had de bus chauffeur een heel grappig kroegen spel bedacht om overal 2 mensen aan elkaar de koppelen door middel van touw aan 1 van ieders been en dan daarmee drie kroegen bij langs te gaan om daar overal 1 pind te drinken wat echt een super gafe avond was maar de volgende ochten moesten we alweer verder reizen naar lake maninapua om daar een soort van carnaval avond te houden en iedereen moest verkleed wat echt een super avond was:P en ik ben gisteren aangekomen in Franz Josef waar een hele grote gletsjer is en die heb ik vandaag beklommen met van die speciale schoenen en hamers wat echt super zwaar was naar een dag van 8 uur :P maar op onze resort waar we slapen hebben ze de grootste jacuzzi van New Zealand waar wel 25 man in kan :P dus daar knap ik wel weer van op:P en ik heb vandaag de hoogste bungie jump van New Zealand Geboekt maar dat duurt nog 3 dagen voordat ik daar aankom:P ik zou graag foto's willen op loaden maar ik zit hier nu in een dorp waar normaal maar 200 mensen wonen en er zijn nu duizende toeristen, en iedereen wil allemaal gelijk op het internet dus de internet is echt heel traag maar de groeten allemaal

bye bye

  • 17 Januari 2012 - 08:05

    Tiny Bruins:

    hoi ik had al veel gehoord van je maar het klink echt fantastisch echt een super belevenis Maar dat bungie jump o dat lijkt mij wel erg griezelig en op de fotó's moeten we dan nog maar even wachten groetjes ma

  • 17 Januari 2012 - 08:51

    Mark De Vries:

    kerel wat doe jij vette dingen, ik ben echt jaloers op jou zeg:P
    allemaal dingen doen waar ik van droom:P
    nog veel plezier daar toegewenst maar dat zal vast wel lukken;)

    groeten Vrieskast

  • 17 Januari 2012 - 12:58

    Harm:

    Zo te zien zit je niet stil, gaaf hoor. Bij terugkomst ben je vast aan vacantie toe.
    Ik zal even met Pa in overleg gaan. Veel plezier en de groeten van Harm en Lia.

  • 17 Januari 2012 - 17:46

    Niels Bruins:

    Fucking vet.

    ik moet die dingen nog maar is gaan doen.
    ik kom net van de berg af skieen flink wat apre ski
    was wel weer grappig beetje te veel snapps,
    maar dat hoort er bij als je ski leraar bent het :P
    nog veel fun cu;)

  • 17 Januari 2012 - 21:54

    Mark:

    Hele leuke dingen allemaal, mooi verhaal. Is echt allemaal heel vet wat je allemaal doet. Ik hoop dat je snel de kans krijgt om de foto's up te loaden. Ben er erg benieuwd naar.

    Groetjes Mark

  • 18 Januari 2012 - 19:15

    Roelof En Tineke:

    nou vet man . en met 25 man ?? in een akjouzozie
    lijk mij dat beter dan met 2 beenen aan een touwtje
    maar nog veel plezier

  • 22 Januari 2012 - 21:17

    Roef:

    dag rick nou wat een verhaal zeg zo te lezen vermaak je je nog best nou dat klimmen en dat touwtje aan je twee benen en dan naar beneden springen denk je dan niet wat een gat zoef zoef daar gaat ie groetjes roef en dea

  • 22 Januari 2012 - 21:17

    Roef:

    dag rick nou wat een verhaal zeg zo te lezen vermaak je je nog best nou dat klimmen en dat touwtje aan je twee benen en dan naar beneden springen denk je dan niet wat een gat zoef zoef daar gaat ie groetjes roef en dea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

hallo iedereen Mijn naam is Rick Bruins en ik 21 jaar en ik kom uit het kleine dorpje Klazienaveen dat in Drenthe ligt en ik ga over 3 uurtjes weg bij de koeien en op weg naar schiphol:D Dan begint de echte reis op weg naar Australië samen met twee goede vrienden. Achter de kangoeroes aan:P Als we daar zijn aan gekomen zijn we van plan om eerst een auto te kopen en daarmee groten delen van Australië door te trekken en Naar twee maanden zijn we van plan om Nieuw-Zeeland te bekijken maar dat zien we dan wel :P eerst Australië

Actief sinds 26 Okt. 2011
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 15062

Voorgaande reizen:

02 November 2011 - 30 November -0001

Vrije Vogel!

Landen bezocht: