Wat gedaan in Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Rick Bruins - WaarBenJij.nu Wat gedaan in Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Rick Bruins - WaarBenJij.nu

Wat gedaan in Cairns

Door: rickbruins

Blijf op de hoogte en volg Rick

29 November 2011 | Australië, Cairns

Hallo allemaal wat hebben we tot nu toe weer uitgespookt in het grote Australie. We zitten momenteel in Cairns wat eigenlijk ons laatste eindstation is voordat we de outback ingaan. Wat hebben we tot nu toe gedaan in cairns we zijn de eerste avond naar een super grote casino geweest en wat biertje gedronken in een club en de volgende dag zijn we vertrokken naar een dorpje in het noorden waar we nog in de zee konden zwemmen zonder een stingersuite (een pak tegen kwallen)De volgende dag moesten we alweer vroeg uit bed voor een trip op zee om te gaan snorkelen en duiken:P en het duiken was echt super gaaf met het koraal en we hebben nog haaien gezien van een meter afstrand:P En morgen vroeg moeten we er alweer vroeg uit want we gaan om half 4 's morgens met een luchtballon de zonsopgang bekijken wat me echt geweldig lijkt:P maar dit was het weer voor eerst groejtes rick bye bye

• 29 November 2011 - 17:50

Tiny Bruins:

leuk al dingen wat jullie allemaal doen Was het niet eng bij die om bij die haaien te zwemmen?
    hopelijk gaan jullie wel met de luchtballon, maar volgens mij hebben jullie nu regen Het zou wel jammer zijn als het niet door ging. Mooie foto's zo krijgen we toch een beetje van jullie reis mee
    groetjes ook aan Peter en Ricardo

• 30 November 2011 - 16:51

ROEF EN DEA:

hallo kerels in dat grote australie jammer dat je de onderwatercamera niet bij je had want dan had je die haaien even op beeld kunnen zetten en het koraalrif jammer van die regen hopelijk dat het nog goed komt als je in de luchtballon gaat maak wat mooie foto,s en veel plezier met ricardo en peter

• 02 December 2011 - 16:42

Niels Bruins:

Zo jullie doen ook wel veel dingen.
    De jackpot gewonnen in de casino ofzow:P
    leuke foto's

Veel plezier;)

• 02 December 2011 - 18:03

Marjan Tempels:

Tjonge Rick, wat heb ik het met je te doen zeg!! Die warmte in december zo rond de feestdagen vreselijk!Wij zitten gezellig bij de kachel met kaarsjes en de lichtjes aan heerlijk......
    En dan dat drukke programma reizen van hot naar her in dat bussie....Excurssies maken onder water tussen de haaien,over een oerwoud in een vliegtuigie. Nee dan maar beter hier hoor !Rennen naar de supermarkt sinterklaas en kerstinkopen doen,boom optuigen kerststukkies maken,bedenken wat er gegeten moet worden waar en met wie!Maar goed misschien ben ik toch wel een beetje jaloers!! Geniet ervan

Groetjes Marjan

• 02 December 2011 - 18:44

M.B. En Loesie E.:

Leuk allemaal maar om half 4 's morgen uit bed? Dat red je daar wel en hier niet?... verdacht:P Allemaal leuke foto's met mooie uitzichten, geniet ervan. We zijn ook wel nieuwsgierig naar foto's van de outback.

Groetjes Mark en Marloes

PS de poel voor Nederland bij het EK:
    Nederland
    Duitsland
    Portugal
    Denemarken

• 03 December 2011 - 20:50

Andre En Corrie:

Hoi Rick volgens mij hebben jullie het daar wel geweldig naar jullie zin, leuke bus trouwens. En die fotos van zijn super vooral van de zee niet geweten dat het zo mooi is.

Nou veel plezier jullie daar...........en hou hem HOOG!

Groeten uut Klazienaveen.

• 04 December 2011 - 21:05

Rheegen@live.nl:

nou half 4 is mij wat te vroeg s'morgens maar een hai op een meter afstand is denk ik wel spanent
    dus ik ben blij hier als er een voor bij gaat roep ik hai
    gr roelof en tineke en hai van johan

Rick

hallo iedereen Mijn naam is Rick Bruins en ik 21 jaar en ik kom uit het kleine dorpje Klazienaveen dat in Drenthe ligt en ik ga over 3 uurtjes weg bij de koeien en op weg naar schiphol:D Dan begint de echte reis op weg naar Australië samen met twee goede vrienden. Achter de kangoeroes aan:P Als we daar zijn aan gekomen zijn we van plan om eerst een auto te kopen en daarmee groten delen van Australië door te trekken en Naar twee maanden zijn we van plan om Nieuw-Zeeland te bekijken maar dat zien we dan wel :P eerst Australië

Actief sinds 26 Okt. 2011