Mijn naam is Rick Bruins - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Rick Bruins - WaarBenJij.nu Mijn naam is Rick Bruins - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Rick Bruins - WaarBenJij.nu

Mijn naam is Rick Bruins

Door: rickbruins

Blijf op de hoogte en volg Rick

07 November 2011 | Australië, Brisbane

Hoi! iedereen
het is nu de 4de dag dat ik in Australie bent met 2 andere vrienden genaamd Peter Hempen en Ricardo Schepers en het is eingelijk wel een klote week geweest want eerst kwamen we al 12 uur te vroeg aan op het vliegveld doordat we onze tijden op de tickets door elkaar hielden met pm en am :( en daarna verloor ik mun jas op het vliegveld en peter verloor zijn telefoon met een nieuw sim kaartje van hier maar nu gaat alles eigenlijk alweer de goede kant op want we hebben nu allemaal een bankaccount en een telefoon met een goeie simkaart van hier en we hebben al een aanbetaling gedaan op een busje waar in we kunnen slapen en koken, en we gaan in twee dagen richting Cairns dus wens geluk bye bye ;)

  • 07 November 2011 - 08:04

    Ma:

    ja het valt soms niet allemaal mee maar het komt altijd wel weer goed veel geluk verder en en let nu goed op jullie spullen zijn jullie al bij de broer van Tineke geweest ?
    groetjes Ma

  • 07 November 2011 - 10:29

    Otto Blok:

    veel plezier daar en beter op je spullen passen

  • 07 November 2011 - 10:41

    Marjan:

    Hey Rick en Co,
    Zie dat het weer daar in ieder geval wel goed is!Lekker zonnig. Hoop dat jullie met het busje meer geluk hebben en deze jullie niet in de steek zal laten!Ik zal jullie volgen via deze link en hopelijk zetten jullie er wat fotos op,das altijd leuk om te zien. Veel plezier verder!
    Groetjes Marjan

  • 07 November 2011 - 11:24

    Niels:

    Van je fouten moet je leren.
    heb je je haar er al af?
    hoe zijn de meiden daar?
    foto van de auto?
    I wish you guys luck!

    greetz,

    Niels

  • 07 November 2011 - 20:59

    Nella & Fam.:

    Ha die Rick,
    Wat geweldig dat je in Australië zit. Het zal een beleving worden. Eigenlijk is dat het al als ik je verhaal zo lees. Dat zal je nog lang aanhoren dat je 12 uur te vroeg op Schiphol was. En dan ook nog je jas verliezen? Hoe krijg je het voor elkaar? Ach, een jas heb je in Australië niet nodig.
    Een busje dus? We hopen dat jullie daar veel plezier van zullen hebben.
    Heel veel plezier daar en we horen de verhalen in februari wel. Foto's volgen wel toch?
    Good luck!! En goed oppassen ... net als ma zegt!

  • 08 November 2011 - 22:16

    Marjan Hempen:

    hey rick, vandaag met herby op stap, spannend! En ga je met elkaar in de bus slapen? wie van jullie drieen snurkt er het hardst. nu lekker de vrijheid tegemoet, geniet er lekker van en veel plezier.
    groetjes marjan

  • 11 November 2011 - 07:56

    Rick Bruins:

    heey allemaal zal komende week ff een foto van onze hippie bus uploaden en het is super relax hier iedereen super vriendelijk en we zijn elke morgen al om 7 uur vroeg op pad met de bus :P omdathet alweer om 6 uur 's avonds donker:( en iedereen super bedankt voor de reacties en ma we zijn nie bij tineke zijn broer geweest want we konden het nie echt vinden enzo. De foto's worden zo spoedig mogelijk upgeload maar het internet is hier allemaal zo duur en we zitten soms in de outback:P maar we slapen nu lekker aan het strand:D en wie het hard snurkt weet ik niet want ik slaap altijd als eerste zo beetje :P en hoe ik me jas ben verloren snap ik eigenlijk ook niet. groeten de kangaroos vangers;')

  • 11 November 2011 - 17:54

    Ma:

    hoi ik zie op het weer schermpje van brisbane dat vroeg donker is maar ook dat s'morgens om vijf alweer licht is jammer dat het internet zo duur is want ik ben zeer benieuwd naar jullie busje en hoe jullie je daar vermaken Knap dat je zo vroeg op staat zo kun je dan ook heel veel zien van Australie Welke plaats zitten jullie nu? en slapen aan het strand ? pas maar op dat jullie niet wg spoelen hahaha
    groetjes van ons Allen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

hallo iedereen Mijn naam is Rick Bruins en ik 21 jaar en ik kom uit het kleine dorpje Klazienaveen dat in Drenthe ligt en ik ga over 3 uurtjes weg bij de koeien en op weg naar schiphol:D Dan begint de echte reis op weg naar Australië samen met twee goede vrienden. Achter de kangoeroes aan:P Als we daar zijn aan gekomen zijn we van plan om eerst een auto te kopen en daarmee groten delen van Australië door te trekken en Naar twee maanden zijn we van plan om Nieuw-Zeeland te bekijken maar dat zien we dan wel :P eerst Australië

Actief sinds 26 Okt. 2011
Verslag gelezen: 468
Totaal aantal bezoekers 15062

Voorgaande reizen:

02 November 2011 - 30 November -0001

Vrije Vogel!

Landen bezocht: