Waar zit ik nu? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rick Bruins - WaarBenJij.nu Waar zit ik nu? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rick Bruins - WaarBenJij.nu

Waar zit ik nu?

Door: rickbruins

Blijf op de hoogte en volg Rick

29 December 2011 | Australië, Sydney

hallo
daar ben ik naar een lange tijd weer is:P wat hebben we gedaan van allice springs tot waar ik nu zit syndey
nou eerst zijn we van alice naar adelaide gereden voor onze nummer platen van de auto op te halen om die te kunnen verkopen, maar dan bleek het dat ze vakantie hadden en dicht waren helaas:( toen hebben we de Great Ocean road gedaan wat echt super mooi was maar wel heel kort en bochtig:P daarna zijn we gelijk maar door gereden naar melbourne wat een hele relaxe stad is en daar hebben we 3 nachten in een hostel geslapen omdat we hoopten daar onze auto te verkopen maar we kregen maar geen reactie op de advertenties die we hadden geplaatst in hostels. maar wat bleek nu die lui hadden al onze advertenties er elke keer afgehaald:S dus zijn we maar door gereden naar sydney en zijn we net aangekomen voor een relax dorpje aan zee dat heet Wollongong en daar hebben we de kerst gevierd wat wel heel apart was zonder familie enzo Op dit moment zitten we in sydney te wachten tot dat onze auto word verkocht en we hebben al wat mensen gehad die de bus hebben bekeken en er nog overna moeten denken dus wie weet:P maar nu gaan we wel ff mooi oud en nieuw vieren in sydney JOhooee!

• 29 December 2011 - 09:03

Marjan Hempen:

hey rick, alles goed. Mooie foto's met leuke kerstmuts. Leuke kerst gehad, anders he met z'n drieen in een busje, hadden jullie ook een mini-kerstboompje? Nou geniet er nog even van en veel plezier met oudjaaravond en een gezond en gelukkig 2012. groetjes marjan

• 29 December 2011 - 09:03

Marjan Hempen:

• 29 December 2011 - 09:58

Tiny Bruins:

hoi Rick fijn weer wat van jou te horen Jammer dat de auto nog niet is verkocht .maar dat komt vast wel goed Harstikke leuk dat jullie het oud en nieuw in Sydney vieren , dat moet echt geweldig zijn Misschien komen jullie Nienke nog wel tegen Leuke foto's Veel plezier en een gezond 2012 groetjes pa en ma

• 29 December 2011 - 22:17

ROEF EN DEA:

dag jongens fijn weer wat te horen zo te zien vermaken jullie je nog opperbest. rick nog bedankt voor het kaartje hij is vandaag 29- 12 - 2011 aangekomen. leuke foto,s met de kerstmuts in de korte broek op de auto eens wat anders dan kerst in het koude kikkerland. wij wensen jullie nog een hele fijne jaarwisseling en een gezond 2012 en nog een hele fijne vakantie tot horens groeten roef en dea

• 30 December 2011 - 11:51

Harm En Lia:

Hoi stoere jonges alles goed zo te hooren,wij wensen jullie een goede jaar wisseling en een voorspoedig en gezond 2012.
    Groetjes Harm en Lia.

• 30 December 2011 - 16:58

Marjan Tempels:

Hey Rick,
    Het ziet er allemaal weer fantastisch uit zo op de foto's te zien.
    Wel appart zo Kerst te vieren in de korte box met kerst muts op.Mis je de oliebollen en spekkedekken niet?
    Ach dat kan alle volgende jaren nog maar oud en nieuw vieren in Sydney,kunnen niet veel mensen zeggen.
    Het schijnt een enorme belevenis te zijn,onze over buren hebben het een paar jaar geleden ook gedaan. ik stel me alleen een heel groots vuurwerk spektakel voor,met heel veel mensen. Maar dat zullen we allemaal nog wel horen.
    Veel plezier daar en tot in 2012!!
    groetjes Marjan

• 31 December 2011 - 10:01

Erik En Janneke:

hej Rick, wij hoorden van je reis via je moeder. Wat een belevenis en mooie foto's ook. Nu zijn jullie eerder in 2012 dan wij hier, dat is vast vreemd als je naar huis gaat bellen om 12 uur, want dan is het hier nog niet zo laat. Geniet er maar goed van met z'n drieen en tot horens dan maar weer. GOTT NYTT ÅR!!!!!

• 31 December 2011 - 19:14

Niels Bruins:

hey, gelukkig nieuwjaar alvast;)

net nieuwjaar show gedaan met de skischool fucking vet
    met allemaal vuurwerk etc en heel veel drank nu ff douchen
    en party machen huhuhuhh!!!

viel spass

• 02 Januari 2012 - 04:14

Rick Bruins:

Hallo allemaal, iedereen gelukkig en gezond nieuw jaar!

marjan hempen: hey marjan jah cker gaat alles super hier en de kerst was wel weer is heel apart zonder familie en we hadden helaas geen mini kerstboompje:( maar hebben wel een hele grote gezien in sydney:D

tiny bruins: hallo ma helaas is de auto nog niet verkocht maar jah dat komt hopelijk wel goed en oud en nieuw in sydney was echt geweldig en we hebben nienke helaas niet gezien maar het was wel super en heel erg druk:P groetjes thuis

Roef en Dea: dat is even goed om te horen dat de kaartjes zijn aangekomen:P want dat is altijd weer een verassing he en het is weer is wat anders om oud en nieuw te vieren met dit warme weer:P groetjes

Harm en Lia: dankje wel voor de reactie en ook een gezond en gelukkig nieuw jaar

Majan Tempels: Hey marjan jah ik mis de spekkedikken echt wel maarjah volgende jaar eet ik wel voor twee haha :P en om het een keer van sydney mee te maken is ook echt heel vet alleen wel heel druk:P en de groetjes aan iedereen

Erik en Janneke: haha wat een verassing om een leuke reactie te krijgen helemaal uit zweden:P jah wij waren eerder in 2012 :D we hebben geprobeerd om te bellen en te sms maar daar kom je gewoon niet door heen want er wilden volgens mij in 1 keer 5 miljoen mensen sms ofzo groetjes

Niels: Hey niels man dat is wel super vet wat jij daar aan het doen bent:P maar daar ben ik ook wel een beetje jaloers op:P Maar wel maf he jij oud en nieuw in de sneeuw en ik in de korte broek hah:P veel plezier daar man en party se;)

• 02 Januari 2012 - 09:42

Otto:

Happy new year mannen
    hebben jullie foto,s gezien mooi hoor
    nu gauw het busje verkopen en dan verder reizen
    gr Otto Lena