Onze auto - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rick Bruins - WaarBenJij.nu Onze auto - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rick Bruins - WaarBenJij.nu

Onze auto

Door: rickbruins

Blijf op de hoogte en volg Rick

12 November 2011 | Nederland, Amsterdam

Dit is nu onze hippie bus dat we hebben gekocht en nog steeds rijd:P en wat foto's van hoe we 'smorgens wakker worden bij het strand en natuurlijk de kangaroo :P

• 12 November 2011 - 11:16

Niels Bruins:

Hahaha

chill busje jah ^^
    maak ook is foto's van de binnenkant :P
    Flower Power hahahah

• 12 November 2011 - 12:06

Marjan En Lieke:

Hey Rick en Co,
    Wat een blitse bus zeg! Super hoor Daar vallen jullie wel mee op. We vinden de fotos schitterend wat een andere wereld,prachtig ook die zee en het strand!
    Staan jullie gewoon op het strand? niet op een camping of camperplaats ofzo?
    we hopen dat het bussie jullie overal zal brengen en niet in de steek laat op een verlaten weg ofzo ( ha ha )

Groetjes Lieke en Marjan

• 12 November 2011 - 15:10

Ma:

geweldig dat busje ziet er top uit

• 13 November 2011 - 08:10

Otto:

mooi busje Ken je de music ook van pink floyd????
    wensen jullie veel veilige kilometers
    is het niet vreemd rijden ???
    gr Otto Lena

• 13 November 2011 - 12:15

Roelof En Tineke:

cool man die bus
    en een jas ben je daar toch niet nodig

• 14 November 2011 - 17:24

Harm Heegen:

Mooi man ik wens jullie mooie en veilige kilometers.
    Tip. Een auto is vrouwelijk. En ik denk dat deze Dame
    al veel heeft mee gemaakt.
    Denk er om een Liter olie is goedkoper dan een nieuwe
    motor.Veel succes.
    Groetjes Harm en Lia.

• 16 November 2011 - 04:36

Rick Bruins:

iedereen bedankt voor jullie reactie's :D
    wat een busje he:P en hij rijd ook nog goed ook :P we slapen voor namelijk gwoon dicht bij het strand of in een afgelegen straat of soms in hostels om kleding te wassen en ff normaal de benen te strekken bij het slapen:P niet op een camping ofzo want dat kost weer veel geld:P de bus heeft ons gelukkig nog niet in de steek gelaten maar de weg is nog lang en we zullen spoedig ff wat olie er bij goeien want we kunnen het niet checken want er zit geen peilstok bij:S Wij kennen het muziek pink floyd niet zal wel iets van punk rock zijn ofniet? het was in het begin wel ff wennen maar het is nu of het gewoon normaal rijden is:P groeten uit australie rick

• 16 November 2011 - 19:43

Ma:

jullie zien wel heel veel van Australie als ik dat zo allemaal lees met een vliegtuigje en met een bootje en nog eens een busje geweldig wat een belevenis.
    maar ik zou toch maar een naar dat peilstokje zoeken ps de groetjes van oma
    hopelijk maken jullie wel heel foto's dat is voor later om terug te zien natuurlijk geweldig
    groetjes aan Peter en Ricardo
    doeiiiiiiii

• 17 November 2011 - 18:17

Roef En Dea:

cool busje rick hoop dat je een fijne tijd hebt
    met mekaar en maak je geen zorgen over het aanvegen want dat komt helemaal goed

groetjes

Rick

hallo iedereen Mijn naam is Rick Bruins en ik 21 jaar en ik kom uit het kleine dorpje Klazienaveen dat in Drenthe ligt en ik ga over 3 uurtjes weg bij de koeien en op weg naar schiphol:D Dan begint de echte reis op weg naar Australië samen met twee goede vrienden. Achter de kangoeroes aan:P Als we daar zijn aan gekomen zijn we van plan om eerst een auto te kopen en daarmee groten delen van Australië door te trekken en Naar twee maanden zijn we van plan om Nieuw-Zeeland te bekijken maar dat zien we dan wel :P eerst Australië

Actief sinds 26 Okt. 2011